Recentelijk heeft telefoonnummer klantendienst een sterke groei doorgemaakt. Daarom zijn we snel op zoek naar nieuw talent die ons team zal komen versterken. Op dit moment zoeken we mensen voor twee verschillende functies. Ten eerste zoeken we iemand met ervaring in website ontwikkeling. We willen namelijk de website gaan moderniseren en zouden hier graag nieuwe input voor krijgen. Daarnaast zoeken we een nieuwe manager van de afdeling die de telefoonnummers van de bedrijven in België in kaart brengt. Als manager bij telefoonnummer klantendienst zal je tien mensen aansturen die door heel België reizen om kennis te maken met bedrijven en nieuw bedrijven te ontdekken. We zullen hieronder uitgebreid uitleggen wat de verschillende functies inhouden en wat er van je verwacht wordt als je een van deze functies gaat bekleden. Wanneer je alvast wat meer informatie over telefoonnummer klantendienst wil kan je naar onze website gaan: http://be-klantendienst.be/. Ook raden wij het sterk aan om voor het solliciteren onze website goed door te namen. We verwachten namelijk dat de sollicitanten goed snappen wie wij zijn en waar we voor staan. Probeer dit daarom ook te verwerken in je sollicitatie brief en laat met je CV zien dat je relevante ervaring hebt.

Web developer bij telefoonnummer klantendienst

Zoals hierboven aangegeven willen wij bij telefoonnummer klantendienst onze website gaan vernieuwen. We hebben echter ondervonden dat we met het huidige team bij telefoonnummer klantendienst erg vastzitten in ons vaste denkpatroon. Om dit te doorbreken is het volgens ons nodig om een web developer aan te stellen die een nieuwe wind zal doen waaien in ons team. Je zal hoofd worden van de mensen die aan de website werken en het zal jou verantwoordelijkheid worden om een nieuwe en moderne website te creëren die past bij onze bedrijfsfilosofie. We zoeken daarom naar iemand die goed leiding kan geven. Iemand die er niet van terug deinst om verantwoordelijkheid te nemen, maar tegelijkertijd iemand die goed kan delegeren. Er komen namelijk erg veel taken bij kijken en deze moeten gelijkmatig over het team verdeeld worden. Aangezien iedereen in het team eigen kwaliteiten heeft zoeken we ook iemand met veel mensenkennis. We willen namelijk graag dat iedereen zich gewaardeerd voelt en werk doet dat hij leuk vindt en dat goed bij hem of haar past. Ook moet degen die we zoeken veel initiatief tonen. Jij bent namelijk de drijvende kracht achter de ontwikkeling van de nieuwe website, zolang jij niet motivatie toont om aan het werk te gaan zullen de andere medewerkers dit ook niet doen. Je moet dus niet alleen jezelf motiveren, maar ook de mensen waar je mee samenwerkt. Hiernaast moet je ook creatief zijn, omdat de website voor telefoonnummer klantendienst helemaal opnieuw gevormd zal worden zul je zelf met veel nieuwe en pakkende ideeën moeten komen. De dagelijkse bezigheden die je zult gaan uitvoeren bij telefoonnummer klantendienst zijn:

  • mede web developers aansturen
  • brainstorm sessies leiden
  • vergaderingen voorzitten en voorbereiden
  • roosters maken
  • ontwikkeling van website monitoren
  • verantwoording afleggen tegenover bestuur

Manager bij telefoonnummer klantendienst

Zoals in de introductie aangegeven zijn we bij telefoonnummer klantendienst op zoek naar een manager voor de afdeling die gaat over het in kaart brengen van de telefoonnummers van de bedrijven in België. Vanwege de groei die wij onlangs hebben doorgemaakt is ons bedrijf te groot geworden om zonder afdelingen te werken. We hebben daarom besloten om drie verschillende afdelingen op te zetten, waarvan jij een zal gaan leiden. Boven deze afdelingen staat alleen nog een bestuur, waar je verantwoording aan af zal leggen. Maar ons doel is ook dat de managers nauw samen zullen werken met het bestuur zodat de organisatie zo plat mogelijk gehouden kan worden en zodat de bestuursleden nog in nauw contact zullen staan met wat er gebeurd op de werkvloer. De manager die wij zoeken bij telefoonnummer klantendienst is bovenal een charismatisch leider en een sociaal persoon. Bij telefoonnummer klantendienst proberen wij een zo prettig mogelijke werksfeer te creëren. Wij geloven er namelijk in dat wanneer mensen plezier hebben in hun werk, ze harder zullen werken en beter werk af zullen leveren. De manager is bij telefoonnummer klantendienst degene die deze werksfeer zal creëren, daarom zijn we op zoek naar iemand die het eens is met onze filosofie. Als manager zul je daarom ook voornamelijk bezig zijn met het motiveren en enthousiasmeren van mensen. Maar ook zal je veel tijd moeten steken in het bemiddelen bij conflicten op de werkvloer. Je zult je dus minder bemoeien met het inhoudelijke werk dat er gedaan wordt. Wel ben jij verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk dat wordt afgeleverd. Je zult dus al het werk moeten beoordelen, wat vooral aan het eind van de week zal gebeuren. Ook zal je worden ondersteund in het bedenken van uitjes en activiteiten om de teamgeest te versterken. Zo hebben we bij telefoonnummer klantendienst bijvoorbeeld elke maand een pubquiz en gaan we een keer per jaar het ‘wie is de mol’ spel doen. We zoeken ook een manager die creatief is in het bedenken van deze activiteiten, want het is natuurlijk leuk om elke keer wat anders te doen. Kortom, de perfecte manager bij telefoon klantendienst is iemand die:

  • creatief is
  • een natuurlijke en charismatische leider is
  • sociaal is
  • mensen gemakkelijk kan motiveren en enthousiasmeren
  • een goede bemiddelaar is
  • een fijne werksfeer kan creëren